Linux Sunucuda DDOS ve SYN Saldırısı Engelleme!

Malesef İnternet üzerinden sanal saldırılar sonucu siteleriniz kapanabilir ve size maddi zarar verebilir.Basit DDos ve SYN saldırılarını engellemek için ücretsiz yazılımsal Firewall dan faydalanabilirsiniz….

DDosEngelleme ve SYN Saldırısı Engellemek için

mkdir ddos

wget http://www.inetbase.com/scripts/ddos/install.sh

sh install.sh

 

Yazılımsal  Firewall kurduk şimdi yapmamız gereken işlemler  Firewall config yapılandırılması.

nano /usr/local/ddos/ddos.conf

NO_OF_CONNECTIONS=100 >Bir ip adresi maximum 100 bağlantı yapabilir.

BAN_PERIOD=500 >10 dakika içinde aynı ip adresi 150 erişim yaparsa banlar

EMAIL_TO=mail@ozkula.com.tr Mevcut aktif mail adresinizi giriyorsunuz saldırı geldiğinde mail ile bilgi verir.

APF_BAN=1 Eğer APF kullanıyorsanız 1 kullanmıyorsanız 0 yapmanız gerekli

 

DDOS Ve SYS saldırıları için yazılımsal Firewall hazır.

 

 

 

 

 

Yazar: ozkula

2011 dan bu yana edindiğimiz tüm bilgileri ozkula blog üzerinde ücretsiz yayınlıyoruz.310 dan fazla özgün makale ile en güncel hosting bloglar arasında ...

25 thoughts on “Linux Sunucuda DDOS ve SYN Saldırısı Engelleme!

    batuhan

    (Haziran 10, 2012 - 6:07 pm)

    Admin iyi hoş bu hazır kodları bize verdin ama bu kodları nereye yüklüyüceğiiiiz!

      admin

      (Haziran 10, 2012 - 9:33 pm)

      Bu kodlar SSH yönetimi olan kişiler için.
      Eğer sunucu yönetimi ssh erişiminiz yoksa bu işlemleri uygulayamazsınız.
      bu işlemler için %100 ssh erişim hakkınız olmalı

    Batuhan

    (Haziran 16, 2012 - 2:41 am)

    SSH ne?.

      admin

      (Haziran 16, 2012 - 3:16 am)

      SSH erişimi sadece sunucu sahiplerinde olur.
      Putty yazılımı ile sunucunuza bağlanmayı sağlar ve kritik işlemler yapabilirsiniz

    Samet

    (Haziran 21, 2012 - 12:20 pm)

    nano /usr/local/ddos/ddos.conf

    NO_OF_CONNECTIONS=100 >Bir ip adresi maximum 100 bağlantı yapabilir.

    BAN_PERIOD=500 >10 dakika içinde aynı ip adresi 150 erişim yaparsa banlar

    EMAIL_TO=mail@ozkula.com.tr Mevcut aktif mail adresinizi giriyorsunuz saldırı geldiğinde mail ile bilgi verir.

    APF_BAN=1 Eğer APF kullanıyorsanız 1 kullanmıyorsanız 0 yapmanız gerekli

    herşeyi yaptım ayarlar nasil kaydedicez

      admin

      (Haziran 22, 2012 - 7:24 pm)

      ctrl + x basarak kaydedebilrisiniz

    yunus

    (Haziran 30, 2012 - 8:42 am)

    merhabalar ben bunu sunucumua kurdum ama simdi kaldırmak istiyorum nasıl kaldırabilirim

    admin

    (Haziran 30, 2012 - 4:30 pm)

    kaldırmak için
    wget http://www.inetbase.com/scripts/ddos/uninstall.ddos

    sh uninstall.dd

    işlemleri ile kaldırabilirsiniz

    yunus

    (Temmuz 4, 2012 - 2:37 pm)

    merhabalar kurulumu yaparken aşağıdaki gibi bi conf geldi orada takılıyor ne gibi işlem yapmam lazım

    “Artistic License” #
    # #
    # Preamble #
    # #
    # The intent of this document is to state the conditions under which a #
    # Package may be copied, such that the Copyright Holder maintains some #
    # semblance of artistic control over the development of the package, #
    # while giving the users of the package the right to use and distribute #
    # the Package in a more-or-less customary fashion, plus the right to make #
    # reasonable modifications. #
    # #
    # Definitions: #
    # #
    # “Package” refers to the collection of files distributed by the #
    # Copyright Holder, and derivatives of that collection of files #
    # created through textual modification. #
    # #
    # “Standard Version” refers to such a Package if it has not been #
    # modified, or has been modified in accordance with the wishes #
    # of the Copyright Holder as specified below. #
    # #
    # “Copyright Holder” is whoever is named in the copyright or

      admin

      (Temmuz 4, 2012 - 2:39 pm)

      q basarak çıkabilirsiniz

    yunus

    (Temmuz 4, 2012 - 3:20 pm)

    işlemleri tamamladım kurulum bitti sistemin çalışıp çalışmadığını nasıl anlarım mesela suanda syn saldırı alıyorum ve sitelerim kapalı

    İsmail Görkem Kara

    (Ağustos 20, 2012 - 1:49 am)

    Saldırı yokken ve sunucuda CSF kurulu iken bunun gibi bir firewall daha kurmaya gerek yok değil mi? Ayrıca saldırı yokken CSF kapalı tutulması daha mantıklı değil mi?

    Yaren

    (Mayıs 20, 2013 - 9:06 am)

    bende bir kaç tane php firewall var, ama bunları nasıl kullanıcağımı bilmiyorum? nasıl kullanabilirim yardım edermisiniz?

    film izle

    (Aralık 19, 2013 - 12:00 pm)

    Çok teşekkürler çok iyi bir blog her bilgi işime yarıyor.

    can

    (Aralık 24, 2013 - 6:38 pm)

    hocam peki bu sıkıntı neyden kaynaklanıyor bi kac kişiye sordum suncudan bazı eklentiler eksik dediler
    Fatal error: Call to undefined function phpsession_start

    Veli

    (Ocak 7, 2014 - 6:29 pm)

    usta kolay gelsın lınk kırık bır bakarsan sevınırım 🙂

    Kaan GİRGİN

    (Temmuz 5, 2014 - 10:23 am)

    Merhabalar,
    Kaç gbit e kadar engeliyor ?

    Web site tasarımı

    (Eylül 15, 2015 - 8:27 pm)

    Csf ile birlikte kullanılmasında bir sorun var mı ?

    Yani Çakışma vs olur mu ?

    Ayrıca Ka. Gbit e kadar engelliyor.

    Yavuz Selim

    (Kasım 22, 2015 - 4:06 pm)

    Merhabalar

    Biz bunu sunucumuzua kurmadan önce apf varmı yokmu nasıl anlayacagız peki ? bu konuda bilgi vermeniz mümkünmü

    sesli chat

    (Ağustos 21, 2016 - 11:55 pm)

    tesekkür ederim güzel bir anlatım olmus

    instagram beğeni

    (Eylül 22, 2016 - 9:52 am)

    Paylaşım oldukça iyi ve emin olun bu saldırıyı çoğu kişi nasıl engelleyeceğini bilmez. makale oldukça önemli.

    Sesli Chat Panelcileri

    (Ekim 24, 2016 - 12:46 pm)

    Kısa öz ve güzel bir anlatım olmuş teşekkür ederim ama ilk okuyuşta anlaşılan bir şey değil bilmeyenler için detay ve dikkatli okuma gerekiyor arkadaşlar makaleyi 1,2 kez okuyun ve yorumlara göz atın anlayacaksınız.

    Film izle

    (Aralık 18, 2016 - 8:28 pm)

    Harika bir yazı diyebilirim bu tür kaynaklar pek sitede yok eline koluna sağlık hocam syn önemli bir ataktır.

    Şükrü

    (Ocak 3, 2017 - 3:48 pm)

    Merhaba

    Peki bunu kaldırmak istediğimizde nasıl kaldıracağız ?

    sesli chat

    (Ocak 13, 2017 - 1:53 pm)

    ben kendilerinde hosting alarak sesli chat sektöründe kullanmaktayım.gerçekten kaliteli firmadır özkula.böyle bir ücretsiz firewall desteği sunduğunuz içinde teşekkür ederiz.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir